Followers

Friday, February 25, 2011

kari kepale KTM

pergh..
ari ni dalam sejarah
aku tunggu KTM dari kol 6.15pm sampai nak ke pkul 9lebeh...
padahal dari bndr tasik selatan aje kowt..
lame mmg tahap cipan wat air kopi seteko
tren tu mmg le ade..
yang tak denyer kederat nak rempoh masuk
siap wat formasi 3-1-3
still tak berjaye..
siap melanton balik kuar... 
gaye cam bola tennis tercampak keluar court..

aku ngan anak sedare aku a.k.a natto si kacang busok
muke awal sampai, hingge masuk tren
dah macam iklan sebelom n selepas, bak iklan fair n labely tu
mmg perit
dah masuk tren lagi satu jadah jadik
ngan org yang cam penjual ikan busok
aku pon penat gak oit

kalo ko gerak masuk sikit xde luaknyer lemak2 kat badan tu
ni tak
nak gak aku kasik alunan irama sarkastik aku
kang salah bunyi kuar lagu akustik plak

sebelom aku ke medan perang kepale KTM
sempat gak aku n natto gi jenjalan kat masjid jamek..
dapatle beli shawl n kemeja..
*haha hampeh, kemeja aku dah kasik kat akak aku ngan alasan, badan aku cam model* (sarcasm)

nak dijadikan citer kan.. aku berjaye gak merempuh gune formasi 9-9-9
formasi yang kalo aku tak berjaye masuk kali ni..
sume pale orang aku ngap
tapi papehal
aku sempat gak beramah mesra ngan due orang makcik
xdele tua mane
dalam 40-an akak lagi koet
sja je puji mane tau kalo die bace belog ni
die nak kenenkan ngan anak bujang die
dah untung, xpayah carik agi

har har
so kesimpolan mateknyer..
smpai gak kat bangi ni
n malam karang dalm kol 12 kitorang gerak balik kote tinggi johor

wa chow lu org key el, pepandai le korg gerak geri rempoh lrt plak pasni

No comments: