Followers

Tuesday, July 26, 2011

Basic Guitar Chord

aku tau kadang-kadang mesti ada yang konpius
camne ghupe chord C ni, dok letak lagu + chord bukan main
kot yek pon tunjuk ah sikit
sengal tol la si empunyer belog buruk ni
aiyoyai
aku sendiri pun belajar guna tenet
nak ajar lelebih karang kalau salah makan pelempang
tak moh, aku dah kenyang...
ni 

ni chord yang basic ok


aku kalau dah nak sangat belajar
kadang-kadang tu dari tengah malam sampai esok paginyer
mata aku remain bulat besar
ni page yang biasa aku lepak kalau aku bosan dengan facebook


so, kalau ada yang terasa macam
nak cakap kat aku yang aku nyer belog burus-hudus-budus
aku ucapkan terima kasih in advance
sebab apa? 
tu tanda aku dah wujud..muahahahah

No comments: