Followers

Monday, July 25, 2011

BEN ASHAARI TANYA BERANI KE KRITIK BLOG AKU ?


kritikle depa puas-puas.. 
tak kisah dah..
janji kritikan membina, jangan binasa kan sudah... 
nak gak tau ape yang tak bagus kat blog ni
except header
yang itu memang tak tau camne nak buat,..
muahahahha

4 comments:

Ewan Marcuz said...

Apa kata kamu gelapkan sikit blog kamu ni. baru boleh nampak tulisan dengan jelas. :)

http://ewanmarcuz.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-tanya-berani-ke-kritik-blog.html

Goblogz said...

kotak2 di sidebar tu perlu di gelapkan sebab ufo tu asyik ikut je, penin aku,

dah folo n sila kritik blog aku
http://mygoblog01.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-tanya-berani-ke-kritik-blog.html

Mrs. Farhan said...

Feedjit x perlu, dan bloglist buat scrollbar k. X pon show 5 je. =D

http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-tanya-berani-ke-kritik-blog.html

petuapakar said...

Blog yang menarik, Pakar loike. Masih ade ruang untuk ditingkatkan. Gudluck yer....klik sini untuk follow saya kembali