Thursday, July 21, 2011

thanks to.... (list tutorial page) muahahaha

aku dah settle kan body + sidebar and etc sesumer
memula buat pattern yang all black
kononnyer emo,
emo lutut ah
tak jadi bosan
lepas itu, aku buat stail all music note
sekali lupa nak save
hilang semua
penat wo
ini yang aku nak marah ni
tadi pagi bangun awal, tak boleh tidur lagi lepas solat
terus on lappy
aku main bantai aje buat
tapi yang pasti aku nak mantain pattern music note

so, jadi la yang macam ni
yang tak best nyer
aku punyer header. 
nampaknyer aku kena beli dollydle lagi dengan cik amar

btw, aku berterimakasih le pada bloggers n mereka yang bersekutu mahupun berkutu buat tutorial

esp 


so, kalau ade kebetulan mahupun pembetulan
itu namanyer tak tersengaja
salahkan jari aku, sape suruh dia tak save template yang aku dah penat godeh tu
makasih
n sesiapa nak ambil upah buatkan header
post le komen ke? conteng dinding ke? papela

ok dah. ciao adieu.. nak kemas rumah jap
kang ade yang kuar asap kat telinga

No comments:

Jelajah Jogja #2

HARI KEDUA : MARI BERMAIN AIR Aku dan Nadia, kitorang bangun awal gila, dalam 4 lebih dah bangun, sebab subuh kat sana awal. sempatl...