Tuesday, September 20, 2011

Freedom...~



lagu terbaru dari Maher Zain

try le dengar.. really nice song 


buatkan aku terfikir..
kenapa masih ada saja yang tak reti bersyukur
dok perang politik le, gaduh dengan kawan-kawan
aren't you grateful that you have a peaceful life compare to other

yang tak boleh terima pasal perang sesama sendiri
mesti korang tau kes Sitt Al-wUzara (xsure betol ke tak ejaan ni)

ni termasuk dalam golongan yang tak sedar diri
dah elok-elok agama tu, menggatal jadi freethinker
lepas tu dok canang dalam internet , hina agama aku, hina Tuhan aku
macam c*****
aku memang marah
ko dah keluar agama tu, dosa ko dengan Tuhan la, dah nasihat semua tak jalan
ni sampai buat group..
pastu ko dok hina tak sudah-sudah
Gayboy tu pon sama..
kalau korang nak tau.. tryler google..
aku tak sure link die. tapi dalam FB aku ade.
nanti kalau aku jumpe 
aku letak kat sini
Ya Allah, semoga Kau bukakan pintu hati mereka, janganlah Kau biarkan mereka didalam kegelapan hidup dan jangan pula Engkau matikan roh mereka didalam kejahilan


No comments:

Jelajah Jogja #2

HARI KEDUA : MARI BERMAIN AIR Aku dan Nadia, kitorang bangun awal gila, dalam 4 lebih dah bangun, sebab subuh kat sana awal. sempatl...