Thursday, October 20, 2011

Nak download E-book hp FREE

huh~ pantang dengar perkataan percuma
mesti rasa cam gatal je kan tangan tu
heh
ni aku nak share 



siapa yang dah tau
sila abaikan

memandangkan aku ni jenis obsess dengan buku
aku memang suka la kan
kadang-kadang kalau aku tengah tunggu maggi masak, aku baca buku
kalau tunggu kawan, aku baca buku
tapi tak adalah sampai tengah beri-beri pun aku nak baca buku kan

so, dikesempatan ini. silala melayari laman sesawang tersebut *Allah, budak nerd dah kuar!ahaha*

korang just register, tak kena bayar pun
pastu suka hatile nak buat ape pon kan
walaupun aku suka baca buku yang terbaru
still tak sebest baca buku sebenar, 
kita leh bau buku baru kat tangan

gaya tunggu orang cenggini yang selalu aku buat

so, kat sini, mana tau kalau dah minat dengan buku tu, pas baca ebook dia terus beli yang original
games untuk hp pon ada.. bak kata, macam-macam ada.

tu aje.. jangan kata aku tak update blog
ini semua salah wifi uia, mengong
tapi aku still suka, sebab dia free

AKU SUKA BENDA PERCUMA!!!!!!!!!!

adieu~
credit:google image & fiza 

No comments:

Jelajah Jogja #2

HARI KEDUA : MARI BERMAIN AIR Aku dan Nadia, kitorang bangun awal gila, dalam 4 lebih dah bangun, sebab subuh kat sana awal. sempatl...