Thursday, May 31, 2012

Selamat Hari Jadi kepada Diri Sendiri





gambar kek sambut masa sweet17 .cheh. before berangkat ke matriks
(takde gambar kek sebelum makan, hasil makan kek adalah) eww
walaupun nampak cam biasa tapi kesedapan die sampai menjilat meja .tipu.
since semalam besday aku
aku pun nak wish kan diri aku sempena bertukar umur yang ke 24
walamak.kantol dah.

semoga aku cemerlang peksa final ni.. dah nak grade, pastu sambung chambering 
pastu buat duit banyak-banyak.
dah banyak duit, nak lepak je kat rumah.
jumpa jodoh aku yang ntah guna peta mana ntah, sampai sekarang tak sampai-sampai
dimudahkan urusan, macam dalam iklan, hanya dengan satu klik aje,
cheh, temberang lebih
dapat bela kucing banyak-banyak, oh plis, obsessi melampau
(sapa nak kasik adiah berbentuk kucing hidup, sila pm saya)
at last but not least jadi anak yang manut (taat lorh, jawa kan), tak lagha dunia, ingat Tuhan..


ayat bukan main panjang, dahle wish untuk sendiri.. 
ow. serius i malu.. hee~
obaba...bai

jom nyanyi

hepy busday to me, hepy busday to me, hepy busdayyyyyyyyyyyyyyyyy to me..

ihik

2 comments:

iEdA said...

Hepi besday dear..hope apa yg diimpikan tcapai..insyaAllah...amin ^_^

Unknown said...

thank u

Jelajah Jogja #2

HARI KEDUA : MARI BERMAIN AIR Aku dan Nadia, kitorang bangun awal gila, dalam 4 lebih dah bangun, sebab subuh kat sana awal. sempatl...