Sunday, January 9, 2011

ni kalo dah tahap addicted sgt pown susah

skang ni zaman moden,
bdak2 skolah rendah pon dah ade fb. kdg2 tu dorg lg dasyat kot dari kite..
esp time amik pics tu. kalo kite senyum2 malu, dorg thap naik kening, punyer le bdk2 skg dah maju..
aish,
ni bkn nak cter psl bdk2 men fb.
ni thp kdg2 smpai atok nenek bdk pon join skaki,
kalo thp ade fb tu thp cincai2 aje, ni smpai sggup tggl sumer keja gare2... jeng jeng jeng


NAK MAIN GAME DALAM FACEBOOK

bkn nak kate kat org, aku pon same skg ni aku tgh addicted men game sorority lifela, pets societyle,
dulu mase awl2, aku men farmville



, ptg2 kalo xde keja aku dah melekat kat tb rum.


yela, mse tu hostel xpasng wifi ag,
kalo member tnye, "ko nak g mane yah?"
aku ngn muke kondifennyer "owh, aku  nak g tuai sayur aku jap"

mmber dah phm sgt kalo aku kate gtu, yela nak tuai pbndenyer dlm tb rum, tuai sayur atas simen?

kekadang tu rase gak le mase yg sptutnyer aku wat assignment, aku abiskn dpn laptop,
gare2 tkut sayur aku layu..
aihhhhhhh.. lagha

ingt dah ilangle rase addicted tu, ghupenyer ade ag.

dok sbok men sorority life ler plak
tp nak marahkan spe ye, yg slh pon sndrik, yg aku g gtal start men tu pehal.
dah xleh berenti.
kdg2 tu siap pkse member join skaki.
ngn dorg2 skali jd addicted..
so kesimpulannyer, jgn start men kalo xbleh berenti

p/s: uiks, nmpknyer aku mmbazirkan mase aku yg b'rege ni tok update blog aku..
dgn tu , majulah sukan bola sepak m'sia.. (mcm mnat bola spak)

2 comments:

Cik Nanie said...

memang poyo! ha ha ha!! aku lah antara orang yg kene paksa tu!!! huh~
yah, pg kAT SETTING KO TLG BUANG VERIFICATION NI....NGACAU AJE ORG NK KUMEN!

Unknown said...

dah. pasni ko comment le bgai nak rak.. aku ta aku nyer blog is da best wawawa

Jelajah Jogja #2

HARI KEDUA : MARI BERMAIN AIR Aku dan Nadia, kitorang bangun awal gila, dalam 4 lebih dah bangun, sebab subuh kat sana awal. sempatl...