Wednesday, March 23, 2011

aku dah jatuh CHENTAAA~





korang memang kena tengok si mat lutfhi ni..
aku tak tau ler , maybe ade yang dah tau dari dulu 
tapi tak penah nak derma info kat aku,
aku tak kesah
so, aku sebarkan birus+ berus lutfhism 
muker die macam eunhyuk super junior pon ader gak kan

haha..
aku ni tetibe tangan gatal nak post entri i ni saje je
aku tak ader idea nak wat ayat untuk assignment aku
so, dari aku dok termenong mengenang bile die nak mai pinang aku
baik aku post entri *ihik, malu i*

banyak gak vid die! takle banyak sangat
tapi better than nothing ler
aku suke tengok yang" cantik tu bukan subjektif"
aku tak tau ler tajuk die camne
tapi bunyik cenggitu tu adela

so, di short-circuitkan 
tontonla vid ni
mane tau, jumpe karang boleh mintak sign
*nak sign*
gegege..
dah ciao.. 
idea dah mai dah, dia dah mai dah

No comments:

Jelajah Jogja #2

HARI KEDUA : MARI BERMAIN AIR Aku dan Nadia, kitorang bangun awal gila, dalam 4 lebih dah bangun, sebab subuh kat sana awal. sempatl...