Monday, May 23, 2011

Monolog Luaran Aku Budak Praktikal 1#

uiks.. kate je nak jadikan blog tutorial 
sabar ah beb...
guitar tak jumpe lagi.
nak carik yang sedondon ngan warne kulit aku kowt..!
kena la pilih dengan berhati-hati
disebabkan aku pon tengah mood budak praktikal lagi.
aku wat versi monolog aku la yek,,,
yang pasti tutorial tu aku akan wat ujung bulan ni kowt...
jangan kena gelak sakan ngan orang udah
okey, cukup sampai disini~, eh! aku lom kuarkan monolog aku lagi

yang pasti minggu ni, minggu keenam? aku prak kalo tak silap
lagi 6minggu nak say buhbye
ari ni memang agak tidak memuaskan ati
yela kalo setakat kena wat keja orang2 lain tu cam dah jadik rutin jekan

tapi kalo kena marah sebab kesalahan orang lain.
you are so over da top!
ini tidak adil...
ngeeeeeeeeeee~
i dun like u at all, erk? okay for dis moment only

aku rase kan, aku ni kan kena anaktiri adiktiri atoktiri pon yek gakle kat opis
ngan alasan yang tidak munasabah mahupun muhasabah..
wat da hulkhogan!

aku nak citer panjang pon tak gune. coz nama aje  monolog kan!
eh? monolog tu ape ek?
entah cek kamus.. 
tengah membare ni..
esok kena jage front desk agi..
wei, hello, aku bukan receptionist.. 
aku nak wat research ohkey..........
ko dahle kasik keja xnak melampau banyak
pastu nak cepat.
dah tu kalo silap, suke suki ko nak marah depan orang
ok fine lah kan
tetibe, dah marah2, mintak tolong pulak..
ngeeeeeeeeeeee~
nyampah
yang minah ni, selagi nak ambik kesempatan tu, agak2 ah
elaun dahle cipot.
keja ko, keja aku, keja aku, keja aku.. ape kes...

hahhhhhhhhhhhhhhh~
dah setel. ilang geram jap.. 

1 comment:

Mun said...

sabar eh..dunia tak selalu indah..cewwahh

Jelajah Jogja #2

HARI KEDUA : MARI BERMAIN AIR Aku dan Nadia, kitorang bangun awal gila, dalam 4 lebih dah bangun, sebab subuh kat sana awal. sempatl...