Sunday, May 15, 2011

blog aku akan bertukar tema... yayyy



asik dok sibok citer benda yang aku tau korang bukan nak bace sangat pon
better aku wat tema blog aku sendrik,
tu pon sebab aku tengah addicted kan, 
kalo tak, tak denyer aku nak cenggitu
tema yang aku maksudkan ini ialah
jeng jeng jeng









aku nak jadikan blog ni sebagai 



blog tutorial untuk gitar and piano for beginner.



kite belajo sesama
aku akan sharela sumer ilmu yang aku ade dengan korang
tak kisahla kalo korang kate kat luar sane banyak dah benda cenggini
tapi tu stail dorang, 
stail aku lain kot
aku nak share gak lagu-2 yang korang leh praktis time boring
takde la sampai leh goreng belacan pon gitar tu
bak kate aku, versi beginner. kalo ade yang expert n nak tolong ajar same pon aku suke
setujule sangat..


dari korang dok main game ntah pekejadah *no offense,cz aku pon same* 
better main gitar. 
hehe
takde la niat sampai nak jadik yuna or mereka2 yang pames tu
it's juz 4 fun k..

nak wat request
akan dipertimbangkan.. sebab aku pon baru blajo, muahahahaha

Jelajah Jogja #2

HARI KEDUA : MARI BERMAIN AIR Aku dan Nadia, kitorang bangun awal gila, dalam 4 lebih dah bangun, sebab subuh kat sana awal. sempatl...