Followers

Sunday, September 11, 2011

nostalgia raya le pulak (*beware .. too many pics spam*)




cheh, nada macam dah abis raya..
tahun ni pose ngan raya semua kat air tawar
seronok tu seronok 
yang tak seronok dok main bunga api, kereta polis datang
muahahahah 

ada aku kisah. tak pernah kisah pun

pics spammed overload....








i'll be back

biasla model tak berbayar kan

pakwe? ngenge .. if i tell u, i'm gonna kill u.harharhar *ketawe jahat*

suke kat sini. sebab ...


walaupun tak secomel *Betty tapi bulu dia lembut


me, Betty, and 2 askar

masa puasa, semua balik.dah tak cukup kerusi nak duduk


polis serbu masa tengah dalam usaha nak menghabiskan mercun berjumlah RM+++/++

bapak budak pon join, 

ikut turn beb

rombongan meminang pon kalah tau

dah.. nak upload bebanyak pun, mata dah takleh kedip..
so. sikit ajela.. kalau ikut hati .. mau 3memory card kamera aku upload ni

No comments: