Followers

Tuesday, November 15, 2011

Blackout

benci
kalau blackout satu uia ni
aku boleh tahan lagi
dah ler blok aku aje
pastu lama giler pulak tu
tau tak aku nak kena submit keja esok
dah letrik tak ade
aku nak print lagu mane
bukan dia leh hidup cenggitu pon kalau aku cucuk kat lubang hidung
annoying tahap gaban dah ni
nyampah tau..

nasib baik , selepas menunggu dan membuatkan tempat tu aku punyer kat bilik fiza
lampu, semua hidup balik...
muhahahaha
dah tu aje
adieu

No comments: