Monday, December 5, 2011

EDISI SPOTCHECK !!!! Siap Sedia


since minggu depan hari isnin aku cuti
dengan itu aku mengumumkan bahawasanya 
pada hari JUMAAT, 
dari 7PAGI hungga 7PAGI esoknya

versi spotcheck oleh aku 
akan dijalankan ke setiap blog-blog yang follow aku

kalau blog korang sangat best, aku akan review and post setiap entry review tersebut
ke 5 webpage untuk blogger 
(maksudnya banyakla)
(toksah risau..semua aku buat)
guna stail aku sendrik, sampai jadi panda

sebab?
aku takut terlepas baca mana-mana blog korang
aku tak suka buat kerja separuh jalan.. nanti aku senaraikan blog yang aku dah review kat sini
malas nak update chord guitar
tengah takde mood.
mood sekarang nak sibuk kat blog orang

ok, ciao
adieu

No comments:

Jelajah Jogja #2

HARI KEDUA : MARI BERMAIN AIR Aku dan Nadia, kitorang bangun awal gila, dalam 4 lebih dah bangun, sebab subuh kat sana awal. sempatl...