Thursday, January 13, 2011

Aku suke ari nie... LOVEEEEEEEEEEEEEEEE

walopon ari ini dimulekan dengan perkare yang tak bape best
but 

wahlaa~


i still love today
who said dat once ur day started in kinda suck in a way
it getting more worse
nayyy
trust me
its getting better n better n better n better n better n...
*pnat nak taip bende same, ingt aku mesin taip pe?*
yosh...

tapi petang tadi sumer berubah
bagi aku le
yela tetibe my baby lappy die datang mud die jadik baik balik
*pls refer entry b4 ni*
pastu bile mud aku baik, 
aku pon baik balik ngn member aku
*elehai, aku kan kaki merajok sikit, ati tisu woo*

menuju ke arah jenjalan, aku amik gmbo pnad n nani dok dpan nuh

pastu petang tadi kuar jalan and jalan carik makan
keta yg banyak jase.. keta pnad butter kukiss
gi Giant member baik suneo
*ade budak tu beli baju baru wahlaa
aku tak boleh belah doh, asik wat muke cenggitu, terencat tang gini le, huduh dah nampak chubby. but who carez
pastu kitorg kasik gerak pale lutot ngan pegi ke pasar malam
dah hampir 2taon kot tak pegi pasar malam
slalu kasik alasan tak de duit
*padahal pemalassssssssss*

pastu dah kasik potar satu alam
singgah jap beli sekrem goreng
sedap hingga menjilat jari, uhu, paramparam paddle pop yay, 
asal aku rase cam aku combine lagu mcde ngn paddle pop ek?
again,who cares
dah penat raun, kite balik
dah takde mende nak wat,
gi le tgok org maen bola, bolela
sumpah cakap,aku paling benci bile aku yg kna take a pic. dah muke nampak gemokk.. *touchy subject*
 name je tgk bole, tak nmpak pown padang..
nak wat camne, kamera hp, xsharp gituw
musykil aku ngn peminat bola, ape yg best ek?
kalo aku cakap aku suke tgok lumbe kambing , mesti ade yg tanye aku soklan yg same
apesal aku suke tgok kambing lumbe,dah musykil kuase 2x5=10

tengok ngan bodak2 ni.
dapat gak release tensen yng tak bape tensen.
dah syok kuar, penat pown dah bertopup
aku sambung g kelas mandarin
dang!
gaye aku la kelas, tapi aku cover le gak

penat menguap.
sampai aku nyer cekgu tu tengok len macam pown ade gak
*ade ke?, perasan ah ko yah~!*
aku kan kaki berangan aka syok extra sendrik gegile

2jam straight, ngn pale2 aku skali ikot straight
ape die ajor, aku bantai ulang sebijik2
pastu pening tak paham makne satu haram pown
but dats ok, im cool

ni ghupe terkujat sok. kne snap gak ni, mau org tgok mimpi ngeri kalo aku upload betol kan

*yela tu, kang die tanye next week, aku bantai sengih cam kerang goreng karang*
dah le otw pegi tu ujan, diulangi HUJAN
baju aku dah tahap gaban basah,nasib baik ade gak payong mickey mouse aku

bayangkan masuk kelas ade erkon, mau keras cam daging potong
tambah plak ngantok

terase rindu giler kat aku nyer comfy kat bilik
yang paling best time balik
eksaited woo
mau nyer tidak
balik tadi aku bantai main tenet,
*a'ah pandai sgt, esok ade presentation aku men tenet, esok kite tgok org terngange cam molot dinosor kat dpn karang*


tapi tak pe kowt, bab2 kelentong dah mmg nature kos aku kowt.
pandai tak pandai jela
tap disebabkan pandai tu mmg trait aku 
*ohoit cik yah, over u. *
boleh kowt

so skang aku nak bantai tengok criter jap sambil makn
perot pown dah kuar lagu hindustan kuchi kuchi hotak kucing hang
so, nak tak nak kene la aku curik besekot ghumat

eleh, macam aku takde *ade tapi tak best*
so, dengan itu, saye sudahi dengan ucapan
bangun pagi gosok gigi cuci muke mandi sekali
ahak ahak

yayyy

majulah sukan utk negare
mntak2 pasni kalo m'sia menag dapat cuti lame sikit


haha *isu basi ag*

p/s, dah kol 3.. ngntok.nak tdo plak
ja ne

No comments:

Jelajah Jogja #2

HARI KEDUA : MARI BERMAIN AIR Aku dan Nadia, kitorang bangun awal gila, dalam 4 lebih dah bangun, sebab subuh kat sana awal. sempatl...