Friday, January 21, 2011

Per dah jadik pade pale haku...?

pale penin' wo
mane taknyer aku dok ngadap laptop ni dari pagi bawakle sampai skarang
anak mate ni kalau boleh cakap
dah lame die terkeluar dari soket
uish, seram plak!~

ni alkisah seorang pelajar le
orang dok chuti, aku nak chuti gak
dengan keje2 haku sekali ikot cuti
pastu bile dah enjoy cuti
baru dok teringat 
assignment berkepuk2 kat rak
mase tule berharap sangat ade doremon 
esp dienyer poket ajaib 
tak pown
pintu suke hati, *mane tau kena marah ngan madam, pastu nak lari*
tapi yang aku ni len sikit citer die.
nak kate tak paham, note die bukan main panjang
nak kate malas, excited nak wat
nak kate ngantok, aku tido lebih 8jam sehari
maybe sebab aku taip comel2 kowt
*mane taknyer, ayat pelik sikit, aku bantai delete satu page*

pastu bile dapat jawapan dari member
start ah nak wat balik
pelik aku ni
nak kate rajin, tak rajin pown
nak kate bijak *mesti le* uish tahap masuk jamban flush sndrik ni
yang pastinyer
skang ni aku dok tunggu member aku pas die nyr jawapan
kalo tak ade yg aku print dari cover page trus ke page 8
mau kena bantai gelak ngan sir tu
yela, math fail..

so, sementare nak tunggu die email
aku bantai post entry

lame gak aku tak wat entry baru
nak wat camne
raye woo *hehe tpu je*
(happy thaipusam ye)

ni dari pagi tadi dok tatap skrin bebeh aku ni
tengkok pun dah kejang, ngan kaki aku kena simpol biawak lagi
pergh'
memang nak suh aku dudok ngadap keje la ni

tapi yang bestnyer tado aku dapat gak makan double whooper burger dari BK
aku tak sangke aku larat nak abihkan beger ni
memang besar giler
skarang aku dah terlentang kenyang
nak tido plak 
*oh no no, aku tak nak gumuk*

petue amik dari buku,
nak ilangkan biuncet,
wat sit up 100kali bile bangun tdo
huk aloh, 
nak bangun solat pown amik mase setengah jam
*dats y le aku set satu jam awal.senang*
so
aku rase ni je kot entry ari ni
tapi maybe bertambah kalo member aku tu tak send email dalam mase satu jam
terbakar dah ati ni
lame tunggu
senang je kowt
huish
ngamok jap

daa!~

No comments:

Jelajah Jogja #2

HARI KEDUA : MARI BERMAIN AIR Aku dan Nadia, kitorang bangun awal gila, dalam 4 lebih dah bangun, sebab subuh kat sana awal. sempatl...