Followers

Tuesday, January 25, 2011

~recipe yang ber'secret'~

alkisah di malam ari
dok tengah lepak lepas abis pulun main badmaintoun dengan cik pnad
pas maghrib cik nani tetibe ajak gi makan kek katenyer
yela
cik nata dok tetibe nak makan ni tak lain tak bukan 
mesti sebab ari 'kitorang"
*jangan di tanye, nanti malu sendrik"*
so, tanpe disegan silukan diri 
kitorang + ngan misaki aka keta penjenayah (dalam entry before ade gambo)
pergi menyusur malam ke jj wangse maju
sambil memerhati dan menghirop udare ekzos expeshelli bau ketiak mat motor *pyuh,beknyer*
tibe juenyer akhirnyer didestinasi tak bape nak akhir
sambil memecut drift utk dapatkan parking 
*which tak perlu pown, lengang kowt*
kitorang turun le, carik si secret recipe
sambil dudok2 tengok menu
aduyai
nak makan chicken chop
tapi yang ade tak bape nak nampak sedap
so
makanle makaruni campo keju
tambah ngan raspberry cheesecake ngan minom pepsi
*ntah ape2 ntah, x kena tol air ni*
tak dela lame mane pown sempat gak wat bising
makanan sampai
kitorang dah tak tengok kiri kanan
lesap licin lincau cincau cendol pinggan tu
so, before makanan abis, kitorang sempat gak snap bape2 pics
kenang2an
skali makan abis rm90.10 utk 4 org
*sposen pown kire, tak kasik diskaun*

so, kepade sesape yang terase nak  makan kat tempat kejadian, heheh
sile bawak duit paling cikai rm200
in case terase cam nak tapau ngan si pembuat kek tu karang takdela segan sangat
mane tau duit tak cukup
oleh yang sedemikian
saye kasik gmbo yag tak seberape ni utk santapan mate orang2 yang belom makan
walhal tiade gambo makanan di tempat tersebut yang jelas
wat2 ade je dahle ye
imaginasikan tinggi

mane chek ni? ini sudah lebeh nampak tangan je

tak pe, aku gmbo ngan pnad ber2

nampak gak muke, ni selepas sumer makanan dah disedut oleh nani,nata n pnad
dah abis makan kitorg gi cuci mate n tangan.


teka sape is sape?

ni penjenayah tangkap gambo n lari

muahaha.. nasib bek comel bantal tu.. mahal woo
mampu amik gambo aje
nak beli, dompet dah kempis
hehe

perot pun dah biuncet
esok plan ngn bebudak ni
nak joging kol 6.30
konpem xbangun
so, nak masuk beradu

ciao cin cao

2 comments:

Anonymous said...

dis is so nice my dear sis.... improve and make some income from it... who knows....

Anonymous said...

cooomell ...