Wednesday, January 12, 2011

wat a bloody shrimp tol~!

say wat?

tuler nak ceriter kat sini nih
ya Allah, sampai menggeletar kaki tangan ni
dah nak nangis goling-goling dah ni

mane tak nyer tadi petang elok je sumer
tetibe bile malam die buat hal sudah.
abis keluar ayat b***, C*****, S***
ilang keayuan aku kalo asik kuar ayat gini aje

guess wat happen?


I JUST CAUSiNG GRIEVOUS HURT TOWARD MY  BABY LAPPY
sedih sangat
tak tau nape, tetibe je bar yang kat bawah tu tak de
and gambo wallpaper ngan icon2 skali ilang

dah penat godeh
tak kuar2 gak
dah le utang bayo lappy awal sem tak abis lagi

ngan esok ade presentation
ni aku bukak tenet gune task manager 
nak dengar lagoo dah tak boleh

asal aku rase cam ari ni agak menyedihkan buat aku ek?
kusot kusot!~

pastu dah aku dok gune task manager tu tok masuk sumer folder
time nak print paper, 
printer lak wat hal
rase cam nak terajang je sumer
tapi takpe *sabar yek yah!~*
aku masih kuat agi
eleh, rosakle ko camne pown
cam aku nak kesah *kesah gak*
lappy  ni my gift from my bro yg keja kat jogjag,indonesia
sbagai tande dapat masuk UIA mase first sem dolu
dats why sayang sangat

dahle lappy dolu mahal
app die cikai je, cecah 2-3 heebu
mane aku nak cekau time tu
24jam nak wat esemen kene gi cc
kalo wat dengan konsentrasi takpe
ni aku gi bantai main tenet gak
pergh panas je poket aku kan
esemen leh siap 3jam, aku bantai surf tenet 6jam kemudian baru abis
*maap bang, janji tak nak agi dah*


pastu bile Encik Abang *waktu tu die keje kat sarawak*
tanye nak lappy Dell
my beloved lappy 

or lappy toshiba 
abang punyer
aku jenis tak kesah kowt!
orang dah belikan aku dah cukop syukor dah
aku memule kate  nak toshiba, tapi dsebabkan hal-hal tertentu
aku ganti dell
*yang aku tengah pakai ni*
masuk tahun kedue peng"gune"an my baby,
masok birus..birus birus chenta mari daa
anto pomat
berjaye, kali ni pree op cas
cik Akak yang sulong support
masuk pertengahan tahun kedue
disc drive plak probs
aduhyai
aku amik mase kire-kire due tahun setengah juz pikir
nak betolkan or beli xternal disc drive
akhirnye dengan kate sepakat dari umah tok seman dan yang sewaktu dengannye
aku amik keputosan diraje
untuk antar repair kasik bersih sumer
and tup tup aku dapat bil
rm250 hengget sahaja
tertakluk pade terma dan syarat
hape? 250 henget, ingat 2hengget je!


ni pown hotang agik tau
pnjaman aku tak masuk agi
sekali tadi die mai dah die nyer peel lame
datang membawe ceti tak berbayo 
dengan menyengajekan diri untuk tidak berfungsi secare biase
aduh hai
nak salahkan sape?
so dengan menggunekan teknik tentang kompiter yang dah karat ni
aku godeh abis
tu pon still tak jadik
nak antar tak de duit
diet aku nak tunggu ujong boolan

mommy, i want my nutrigen!~ *iklan jap*
la ni, aku bantai ja main tenet spt yang dinyatekan di ats
sudahnyer, aku sikalang ah, manyak moody woo

rase kalo ader orang tegor maybe kuar tandok n ekor,
kalo naseb tak bape nak malang leh le tengok aku bertukar jadi Alice Cullen 
uiks, kecor air lior pakcik repair kompiter trus kasik pree karang
 so, dapat disimpol matikan entry kali ini dengan care begini
*bygkan tu lappy anda, and kate dgn kuat, nak kene babab ni,coz wat aku hangen*


P/S: fuhh, giler lepas stress aku kat sini...
lek udah..
bukan ramai follower pon
mesti korang kat sane tak sedar akan kewujudan blog haku yang chumel nikan.
camne le orang nak polow, entry ntah pape ntah


yng wat aku eppi, next week chooti...
yayyy



p/s/s: kalo aku wat muke ghini, pakcik repair tu kasik murah tak?
mate shinchan


dengan ini saye rieyah, dengan rase gundah gulane nyer, 
ingin menyudahi entry kali ini ini dengan bacaan surah an-nas
n buhbye

No comments:

Jelajah Jogja #2

HARI KEDUA : MARI BERMAIN AIR Aku dan Nadia, kitorang bangun awal gila, dalam 4 lebih dah bangun, sebab subuh kat sana awal. sempatl...