Followers

Saturday, May 7, 2011

hari Ibu





aloh..lambat nak call mommy, 
duh..tak pe.. bagi aku, tiap-tiap ari, ari Ibu
tapi aku panggil mak aku mak, camne nak smbut ari Ibu
*hehe ikot lawak sepah semalam*

tak pe,, aku ni 1malaysia
aku panggil bunda,mama,mommy,mak,omma,okasan
sume nama aku sebot
tak ade maknenyer
janji yang aku panggil tu mak aku.. sian mak
mak, mak
kalo kite kaye sok, kite antar n join skali gi naik Haji agi mak ek
*kompem bukan dam aji*
kalo kite dah keja sok, kite nak bawak mak gi mane aje mak suke
*tapi org len jadik drebar le, kite tak reti drive*
kalo kite dah beli umah, mak dok ngan kite ek, 
kalo mak taknak, bukan setakat pokok bunge mak yang melambak tu kite hangkot,
silap2 tapak rumah tu kite letak gak atas lori, dah alang2 kan
mesti mak tak nak jauh2 kan. takpe, kite dekatkan yang jauh.. 
*macam iklan raye tahun lepas*

mak nak ape je, cakap, kalo kite mampu, kite kasik
sape lagi yang kite ade.. mak aje yang ade ngan kite..
boipren? takyah ah, tak wujud pon
kawan2? lerh, tu time susah betol baru sibok msg. time senang, bulu idong pon xnampak
mak je yang terbaik.. sayang mak..


so, mak.. selamat hari ibu
doakan kita jadik anak yang baik.. 

p/s: rindu my mommy. waktu keja pon teringat.. 

No comments: