Tuesday, November 22, 2011

Loading.....29.9%



kehadapan para bloggers mahupun followers yang dikasihi ramai
disini aku ingin mengucapkan terima kasih dengan nada sarkastiknya
kerana berjaya membuatkan aku selalu tak tidur malam
kenapa?
buat pengetahuan korang semua,
aku ni guna wifi free, so, possibility line lembab
tu memang konpem adala kan

cuba korang bayang, tak payah lelama
dengan blog korang yang penuh widget, ngan pics yang banyak
korang rasa loading cepat ke lambat
sianla kat aku
aku ni suka blogwalking

kalo lagu gini camne
kadang-kadang tu ada yang kecik hati, terus unfollow aku
owh, sungguh tak ikhlas betol
lagi satu, aku ni jenis orang yang kalau aku follow,aku tak mention pape
kalau bertambah followers ko, tu tandanye aku joinle
and aku suke jengah tapi aku baca kowt.
kadang-kadang dari older posts lagi tau
tapi takkan tu pun aku nak mention
nak buat lagu ni ke?

"hi, saya kan dah baca semua post awak, lagi, saya follow awak juga, better follow saya and baca post saya, kalau tak,saya unfollow awak, takpon saya taknak jengah blog awak lagi"

what the he**!

it's annoying ok, memula, aku memang akan follow balikle kan
tapi macam mana nak follow, aku tunggu page loading pun aku dah start sakit hati
tau jela kan, aku kan darah B 
i hate troublesome things

so, kalau korang rasa cam aku tak follow gitu,
bukan sebab aku taknak, tapi sebab aku tak boleh

asyik refresh aje. terkuar tulang lutut ah gini
kadang-kadang tu, sebab aku tak sampai hati, aku tunggu malam sikit
alang-alang nak stay up kan
aku bukak blog korang, waktu tu line dah ok
but still
ngan lagunyer, gambar bling blingnyer
wow.. sakit pala.. 
ada tu sampai terkuar perkataan yang tak sepatutnye
yela, yang widget lagu tu, sound tu minimize le dulu. bayangkan yang tak ade button pause/play
terkuar taik telinga, pastu kuat gila.

janganla dera cenggini
kesianle kat aku
takpe, takde lagu pon takpe.
cantik je blog ko tu.
pening tau. esp, kalau aku pakai headphone, kalo earphone..memang konfiden ah
matikan terus semua page

so, in conclusion, jangan salahkan aku kalau aku tak follow atau jengah
ada la sebab-sebabnye.. 

sekian, makasih

credit image to : kenixho90's page

5 comments:

Kasih Juju said...

aaa...my belog berat x?

Unknown said...

@sukagelak not bad. takdela berat mane, but it takes around 47-58 second to load the page...

hazirahmahadzir said...

singgah sini ^^

Arina Shamsul said...

assalammualaikum darah B,sy darah A sini..hihihi..

takut juga ni..rasa2 belog sy berat ke aaaa??emmm..

Unknown said...

@hazirahmahadzir: singgahlah~

@!Arina Shamsul : tak.. tadi baru je join... darah A selalu kena buli dengan darah B, muahhaha

Jelajah Jogja #2

HARI KEDUA : MARI BERMAIN AIR Aku dan Nadia, kitorang bangun awal gila, dalam 4 lebih dah bangun, sebab subuh kat sana awal. sempatl...